Sophie

Tidsfördriv för mig & er nya läsare..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
just nu bara myskläder
Vad använder du just nu för skor: svarta knähöga stövlar i mocka
Favoritfärg på kläder: svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Stoffe
Du pratade med: Stoffe
Du delade en drink med: Ehm oj. Vet inte!
Du gick på bio med: Gud, mitt minne alltså. Alexandra, Sara och Anna kanske?
Du gick på stan med: Stoffe och Nowalie igår :)
Skällde på dig: Nowalie!

Senaste
Låt du hörde:
Jag är sämst på låtnamn. Någon på bandit igår..
Film du såg: Prince of Persia
Mat du åt: Igår åt vi ugnsbakad falukorv
Kram: Nowalie
Puss: Stoffe
Fest: Senaste festen.. Kräftskivan?
Känslan: Lycka
Ilska: Iförrgår. Jävla människa!
Resa: Öland i somras..

Glädje: tanken på att jag har jobb, körkort, en fin familj är glädje för mig.
Dröm: I lördags natt ringde Stoffe, jag drömde att det var mamma. Haha.
Boken du läste: Körkortsteoriboken
Personen du träffade: Vi träffade på Desiree och Isolde igår på marknaden
Personen du pratade i telefon med: Stoffe, alldeles nyss
Personen du fick sms av: Emelie
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det..
Gången du var utomhus: 15min sen
Gången du sov: inatt..
Saken du köpte: Frukost på Hemköp

Om dig

Namn: Sophie Linnéa Fransson Håkansson
Ålder: 20.. Fyller 21 den 2november
Längd: 1,69cm
Vikt: 60kg
Civilstatus: Förlovad
Smeknamn: Flisa av mamma.. Sophia Loren av farmor. Älskling av Stoffe..
Syskon: Kim och Victoria
Sysselsättning: Mammaledig och jobbar lite då och då
Bra egenskaper: Fråga mina vänner :P
Dåliga egenskaper: se ovan
Hårfärg: brunett
Ögonfärg: b
Skostorlek: 39

#1 - Rebecca

hehe såna där listor är typ bästa tidsfördrivet :P

#2 - Emma

Nice :)

#3 - kajsa

kör en liten rolig tävlig på min blogg nu, gå in och kolla vetja (:

#4 - lisa

fyller också 2 november =o coolt!

#5 - Suzette

Bra tidsfördriv, kanske man ska kopiera ;)

#6 - Anonym

Riktigt bra blogg! Fortsätt som du gör så kommer du bli stor! :D

Oj, träffade blondinbella idag och kom visst med i hennes blogg"! bilder finns på bloggen:D

#7 - Hanna

fin blogg :)

#8 - Junitjej

Kul lista!

#9 - My

Hej! Är det okey att låna din lista, om jag länkar dig på min blogg? 77 My

#10 - cccilla

:D

Sånt här är ju alltid kul att läsa!! :D

#11 - Emelie's WickedTime

söt header:)

#12 - Rebecca

Vilken fin blogg du har :) Ta hand om dej..Kram

#13 - Jasmin

fin blogg! :)

#14 - LORISSA LOVEBOMB

oj vad lite du väger :O

#15 - AMPELOS

senaste filmen jag såg var densamma!

#16 - Jessica

fin blogg!

#17 - Louise

Om du är dålig på låtnamn kan du gå in på min blogg, där får du lära dig namnet på massa låtar ;)

#18 - mli

Gillar listan:) Tror jag "lånar" den;)

Ha en bra dag:)

#19 - Sabine

Bästa födelsedagen! Jag är exakt ett år äldre än dig :P

#20 - Sanna Ek

Gud vad gullig din unge är :)