Sophie

goodnight sweetheart
LCHF käk är ingen höjdare att blanda med "vanlig" mat. Gjorde en fläskfilégratäng som man egentligen ska servera med sallad bara men vi hade ris till också. Jag skulle mer än gärna gå till toaletten och stoppa fingrarna i halsen, SÅÅÅÅ jävla mättande. Aahmendu jag håller på att spricka, åt ändå inte så mycket.. Gah'damn..

Stoffe sitter och betalar sina räkningar, jag är snabb och har redan betalat mina för länge sen! Nowis sover, Boui ( katten Lou ) myser här brevid mig och jag håller på spy och tittar på tv. :)

Ska upp alldeles för tidigt imorgon. Nowis och jag åker med Stoffe in till stan och hoppar av hos mamma.

Ska nämligen träffa min gamla klasskompis Elenore och hennes dotter Sateen imorgon.

Snuppin somnade i babysittern idag

Ska upp och joina Nowis nu!

 

GODNATT