Sophie

true trust
Kom att tänka på när jag fick plusset på stickan, för över ett år sen. Det var i början på maj. Jag berättade såklart för Stoffe men sen den absolut första av alla vänner som fick veta var Sara.

Inte för att vi är världens bästa vänner, vi ses inte ofta. Alls. Hon bor i Norge nu förtiden med sin killa Thomas (Stoffes vän) och det var så vi träffades överhuvudtaget. Men henne berättade jag för först för att jag litar på henne, jag har ett förtroende till den tjejen, vi kan prata om allt och ingenting, hon är otroligt givmild och lyssnar mer än gärna.

Flytta tillbaks igen så vi kan ses oftare..

#1 - Malin

sv: kollade upp det igen nu, men nu ska det funka iaf :)

#2 - Stine - mamma till prins Wiggo

tack detsamma!!!

Kram

#3 - Bara Rara Underbara Sara

Man kan nästan tro att jag är gravid ändå, för jag blev helt rörd och tårögd av det här inlägget. Blir det kids har iaf Jag lust att flytta hem. Men du och jag ska ha en dejt v.31, tycker jag :)