Sophie

onsdag
Fan så fort veckorna går, redan onsdag liksom.. Helg snart! Läängtar..

Igår skrev vi kontrakt på vår nya fina villa, hur fin som helst. Den renoverades förra året så ni kan ju tänka er :) Älskar köket! I maj flyttar vi in :) 3rum och kök, en stor trädgård och en gigantisk hall. Me love!

Efter vi skrivit så åkte vi hem till morfar, han höll förmodligen på att få en hjärtattack *peppar peppar, ta i trä* att han inte fick/får det.
Han låg nämligen och sov i soffan så jag tog fjärrkontrollen och drog på hans fötter (jag pillar INTE på någons fötter med mina bara händer, urk) så han flög upp ur soffan :) Hahahoho..

Det var första gången han träffade Nowalie, han var alldeles tårögd! Mysmorfar..

På morgonen har vi myst i sängen, Nowalie och jag♥

PEACE!

(sen att mina gigantiska boobs tar upp hela bilden var ju inte riktigt meningen...)

 

Om en stund ska vi luncha hästarna och fixa i stallet :)

#1 - johanna

hahahaha herregud kvinna, vad har du gjort? dom är ju ENORMA!

#2 - Alexandra

Haha.. Sophie och tuttarna - eller kanske tuttarna och Sophie. My god - they are huuuuge!!

#3 - Sara

Haha! Du kan gärna få ge mig lite av de där tuttarna ;)

#4 - Lina

sweet jesus! tänk om man kunde få behålla dom resten av livet också?