Sophie

lördag
Utgång står på schemat, outfiten + skor ligger i väskan, sminket är klart, håret är inte alls klart, drickan ligger på kylning, cash check, bröstmjölk check.
Nu ska jag bara pumpa en sista gång och sedan klä på en liten söt Nowalie. Hon och hennes pappa ska vara med Fredrik medan jag och Alex + Sara drar ut :) Ska bli kul! Men dröjer dock ett par timmar tills alkohol blir inblandad, för min del. Jag ska amma så sent som möjligt :)

Ses i dimman elleeeer?
#1 - Alexandra

Cause tonight's gonna be a good good night!! :)

#2 - Jeanette

Ha en riktigt kul utekväll!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



#3 - en i mängden

blev det något drag på dansgolvet

häller söp ni skallen i bitar

kommer det några bilder



själv va jag ut i fredas och dansa till musklerna höll på att fastna si jo