Sophie

Måndag
Sen igår har jag varit så irriterad, på allt och inget. Vet inte om det är för att jag har för mycket i huvudet just nu. Speciellt när jag inte pratar med någon - utom Stoffe om det. Jag skulle behöva lite hjälp, men eftersom jag inte vill säga något om det så är det ganska svårt.

Tanken idag var att ta oss till stan, grejen jag skulle göra vill jag inte ha med Nowalie på. Alexandra var min första tanke, att hon skulle ha Nowis. Men hon kunde inte, så de va ju lite synd. Hoppas kanske att jag kan göra the thing senare, när Stoffe är hemma.

I veckan hoppas jag att jag får hem ett brev, så en av sakerna kanske går lite snabbare. Skulle vilja ha en sak att fokusera på, inte 3.
#1 - Bara Rara Underbara Sara

Just ask... Jag kan inte vara barnvakt (eller jo, jag Kan, men avståndet komplicerar det lite...) men om du behöver hjälp med något annat finns jag här :)