Sophie

Det är inte lätt..
..att ha med sig en bebis i stallet. Speciellt inte när bebisen inte är glad!

Vi har varit i stallet ett par timmar idag, hon sov ute i solen som vanligt medan jag mockade och borstade.
Vi gick ut till utebanan och longerade Verner, vagnen fick stå utanför banan. Hann longera ungefär 10min innan hon började gnälla som en dåre. Gick till henne och vaggade lite och gav henne nappen, det brukar hjälpa men icke. Slutade med att vi fick avsluta och ta en liten promenad, med Verner. Skulle borsta av honom och fläta svansen och hon skrek, som en tok. Aah!

Som tur är är det väldigt ovanligt att hon blir så missnöjd. Brukar funka alldeles ypperligt att ha med henne i stallet :)

Snuppin på väg ut till stallet, med ett litet rivsår på kinden.

Jäklar vad hennes naglar växer!




Verner var för övrigt VÄLDIGT fin idag, ååh blev alldeles lycklig.




#1 - Elin

Haha DÅ vet jag precis. Nej, ingen aning egentligen. Men jag fick en idé i alla fall och det är en bra början! :) Tror jag ska göra något enklare, att du är ute efter "less is more"-intrycket. Knåpar ihop något, så får vi se om det börjar brännas :)

#2 - Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

GUUUD så söt..

Följer redan dej, är bara dålig på att kommentera.

Får ta och bli bättre. :D

#3 - Madde

Har du ridit länge?



Sv: Är inte så mycket för tävlingar men vi kan följa varandra. Lägger till dig nu så får du göra desamma med mig. Säg till när du gjort det :-).

#4 - Madde

Sv: Nej tyvärr. Är allergisk och har astma och haft hela livet. Men alltid tyckt om hästar. Vad ska man säga? Begrundat dom på avstånd, varit avundsjuk på dom som fått rida och önskat jag kunnat få göra desamma :)

#5 - Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Då ska jag kommentera mer. :D



Tävlar imorn, måste hopa i säng nu.

Gonatt kram

#6 - Elin

Nu finns en ny skiss uppe på bloggen (kunde inte hålla mig). Kolla in den och se om det faller fröken mer i smaken :) Jag tycker i alla fall att den är tuffare, men ändå lite rosa och söt. Färgerna kan jag ju givetvis ändra, om du inte gillar det röda t.ex.

#7 - Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Hej! Tack för tipset, men orkar ej länka :)



Visst, vi kan gärna lägga till varandra..säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

#8 - Emelie, Elliotts mamma

haha..jag har typ exakt samma tävling i min blogg ;P

#9 - unique

Nä, det där lät inte som det lättase :)

#10 - Wictoria

Hej nu har jag lagt till dig på bloglovin=)

#11 - Mamma Russin

hej hej..:) vilken söt bebis du har.. kul att du hittade min blogg, visst adda du mej så addar jag dig på bloglovin..



kram

#12 - Rebecca

sv. haha, jag är dålig på att kommentera, i know!

Typ bara gjort det en/två gånger förut, haha :P



Kramar

#13 - Veronica - Gravid i vecka 26 <3

Gud så söt :)